У EA вoчeвидь ввaжaють, щo нoвa Dragon Age униклa б прoблeм з продажами, якби у ній був онлайн-организация, інформує 24 Канал з посиланням возьми PC Gamer.
Абсурдне припущення розсмішило геймерів
Фанати франшизи Dragon Age чекали нате нову частину понад десяток років, але The Veilguard следовать великим рахунком никак не виправдала не лише їхніх очікувань, але й сподівань EA щодо продажів. В компанії видавця далеко не дорахувалися цілих 50 відсотків прибутку, продавши лише 1,5 мільйона копій.
Прицеп гри – дивіться відео
Як повідомляють джерела видання PC Gamer, під отрезок времени останнього звітного дзвінка щодо фінансів, генеральний президент EA Ендрю Вілсон прокоментував провальні продажі The Veilguard.
Функціонер висловив доволі неочікувану думку, заявивши, що якби у RPG від BioWare були елементи «лайв-сервісу» та онлайн деталь, то це могло б сприяти більшому успіху гри.
Щоб вийти из-за межі основної аудиторії, ігри повинні безпосередньо відповідати зростаючим вимогам гравців, які хана більше прагнуть раньше функцій спільного світу,
– вважає CEO.
Вілсон вважає, що оцінки гри від критиків доводять якість проведеної BioWare роботи, але The Veilguard прямо-таки не витримала конкуренції в ринку саме черезо відсутність онлайн елементів ігрового процесу.
Цікаво, що спочатку «лайв-сервіс» планувався як частина проєкту, але у 2021 році від цієї ідеї відмовились при помощи успіхи однокористувацьких проєктів студій під егідою EA.
У соцмережах геймери висміяли думку Ендрю Вілсона, заявивши що відсутність онлайну поистине не є причиною провалу проєкту.